لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
غرور آلمانی ها باز هم له شد ! ( دورتموند 0 - 3 یوونتوس )

غرور آلمانی ها باز هم له شد ! ( دورتموند 0 - 3 یوونتوس )

یک نمایش اروپایی و بی نقص از شاگردان الگری باعث شد تا آلمانی های مغرور در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه ی تحقیر آمیز 3 - 0 در هم کوبیده شوند و یوونتوس با شایستگی تمام و با نتیجه ای قاطع به دور بعد بازی ها صعود کند.

در ابتدای بازی یوونتوس با ترکیب : بوفون - لختشتاینر - بونوچی - کیلینی - اورا - ویدال - مارکیزیو - پوگبا - پریرا - توز - موراتا وارد میدان شد .

تیم فوتبال یوونتوس که در تورین با نتیجه 1-2 پیروز شده بود در دیدار برگشت بیشتر بدنبال حفظ نتیجه و استفاده از ضدحمله ها بود .

در دقیقه سوم بازی این کارلوس توز مهاجم آرژانتینی یووه بود که با شوتی زیبا دروازه حریف را باز کرد تا بیانکونری خیلی زود در زمین دورتموند پیش بیوفتد .

پل پوگبا ستاره فرانسوی یووه در اواسط نیمه اول از ناحیه ران دچار مصدومیت شد و با صلاحدید کادرفنی تعویض شد . با بیرون رفتن پوگبا بارتزالی جای او به میدان آمد و پاتریس اورا که به عنوان دفاع چپ بازی می کرد به جای پوگبا به خط هافبک رفت ، کیلنی جای اورا را در سمت چپ گرفت و بارتزالی به همراه بونوچی در قلب دفاع قرار گرفت.

در ادامه نیز یووه با کنترل بازی و قطع کردن توپ های حریف و نیم نگاهی به ضدحمله توانست نتیجه را حفظ کند و نیمه اول را با همان برتری با یک گل به پایان ببرد .

نیمه ی دوم را می توان اوج هنرنمای تیم یوونتوس در رقابت های امسال برشمرد و شاگردان الگری در یک چهل و پنج دقیقه ی رویایی موفق شدند 2 گل دیگر را وارد دروازه ی حریف آلمانی کنند.

هنرنمایی کارلوس توز مهاجم آرژانتینی تیم یوونتوس و خط دفاع منظم و بدون اشتباه یووه را می توان دلایل موفقیت بانوی پیر در نیمه ی دوم به حساب آورد.

آلمانی ها انتظار داشتند تا در نیمه ی دوم بتوانند یک گل خورده را جبران کنند و یوونتوس را در ورزشگاه خانگی، زمین گیر کنند اما یوونتوسی ها اجازه ی کوچک ترین حرکتی را به دورتموندی ها ندادند.

گل های یوونتوس در نیمه ی دوم را توز و موراتا به ثمر رساندند تا بانوی پیر ایتالیا در مجموع با حساب 5 - 1 تیم دورتموند آلمان را شکست دهند و به جمع 8 تیم برتر اروپا اضافه شوند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: